18 Mart 2010 Perşembe

Ram-Cpu Takip Programı


Evet Arkadaşlar Programı Delphide Kodladım...Program İle Ram Bilgilerini Ve İşlemci Kullanımını Takip Edebilirsiniz...Şayet Bu Programda Yeni Bir Şey Daha Geliştirmiş Oldum İstedigim Şekilde Programa Kısıtlama Getiriyorum Ve Bunu Veritabanından Kontrol Ediyorum...İstedigim Kişiye İstedigim Sayı Kadar Programı Açma Hakkı Verebiliyorum....Aranızda Belki Aaaaa Uzaktan Erişim Sağlıyor Bu Heykır :)  Diyenler Olacaktır...Kesinlikle Saçmalamaya Gerek Yok Program Benım Belirlediğim Bir Pc De Veritabanına Bağlanmaktadır Ve Bilgi Çalmak Gibi Bir Amacı Yoktur...Burda Asıl Amaç Eğitimdir Ve Kendı Serverımda Evde Olmadıgım Zamanlar Pc İle İlgili Bilgileri Depolamaktır Programı Yazma Amacım Ama Sizlerede Açmak İstedim....

İyi Denemeler...Kalın Sağlıcakla

Download Link